неділю, 13 листопада 2011 р.

Досвід аплікацій: неймовірний тренінг в Македонії


У цій статті піде мова про те, де знаходити інформацію для тренінгів та курсів за кордоном, приклад із життя, та як ніколи не можна зупинятися.
Почну з того, що я почала бути в темі всіх можливостей, тренінгів, і подій, що відбуваються за кордоном близько двох років тому.  Я шукала університети, оскільки думала здобути ступінь магістра десь за бугром. І скажу, що було просто шокована наскільки БАГАТО, надзвичайно багато різних можливостей маємо ми з вами. І мені стало шкода, що ніхто раніше не наставив мене на путь істинний!!! Тому порада номер один –  ШУКАЙТЕ!!! Шукайте багато і наполегливо. Якщо вам не підійде одне, то там буде посилання на щось інше. Цікавтеся всім-всім-всім!!!
В один час мене привабило кілька програм, які я знайшла ось на цьому сайті -  Unistudy. Саме тут зібрано повно чудових можливостей, найрізноманітніших програм зі всього світу і для будь-якого студента. Також підпишіться на ось цей сайт - SALTO.
Постараюся швиденько розповісти, чому варто постійно слідкувати за оновленнями та всім, що там відбувається. Єврокомісія виділяє просто неймовірно шалені гроші (близько 885 мільйонів євро) на різні соціальні програми, які стосуються не тільки Євросоюзу. Там у пунктах діяльності Єврокомісії є така строкова програма  Youth in Action. Так от, безліч громадських організацій, фондів, ініціатив можуть подати свої проекти та ідеї на цю програму. Зазвичай, якщо вони виграють, то Європа майже повністю фінансує проект, звісно всі деталі вже безпосередньо під час справи. Проте якщо ви заповните аплікацію на даний проект, то вам покриють 70% витрат на дорогу, або 50, а також забезпечать проживання та харчування під час програми. Звісно, деталі всі прописані в умовах, проте загалом все відбувається так.
Так ось,  я знайшла кілька програм і подалася. Деякі із них мені відмовили, що безумовно було сумно!! Але, ніколи в такому випадку, не розчаровуйтеся, хай це буде тільки поштовхом, щоб знайти іще щось!! І таким безцінним досвідом та практикою оформлення документів чи написання мотивацій. Поки я продовжувала печалитися, мені відповіли. Мені випала нагода відвідати чудовий тренінг в Македонії: «Соціальна інтеграція молодих людей в місцеву громаду завдяки волонтерству». 
 
Мені довелося написати мотивацію, розповісти про діяльність своєї організації. Нині я – член АЕЖЕ, детальніше читайте тут. І тоді я поїхала на тиждень в місто Бітола, що в Македонії. Тренінг організований місцевим центром молоді в Бітолі. Сказати, що ми жили там, як в казці – нічого не сказати. Навколо красива балканська природа, привітні люди, нам оплатили проживання та харчування у фешенебельному готелі. А про тренінги і взагалі немає слів описати. За цілий тиждень я дізналася стільки всього, що ще тиждень засвоювала у своїй голові. Тренінги були скомпоновані надзвичайно добре, було дуже багато практичних завдань, робота в групах, закріплення матеріалу творчими завданнями. Я дізналася дуже багато всього про волонтерство, як зробити так, щоб поширити ці навички серед місцевої молоді у своєму середовищі. 

Тому моя вам порада – підпишіться на всі можливі розсилки подібних сайтів і ніколи не здавайтеся. Адже у світі стільки всього цікавого і корисного чекає на вас. А цей світ ніхто, крім вам змінювати на краще не буде.
Натхнення завжди і в усьому!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар